معرفی کتاب کف بینی چیرو PDF فارسی
نوشته شده توسط : علی

کَف‌بینی گونه‌ای طالع‌بینی است که با استفاده از آن می‌توانید با دیدن خطهای کف دست کسی، از سرنوشت، آینده، گذشته و اخلاق شخص آگاهی یابند. چیرو یکی از سرشناس ترین فال بین های جهان بوده که اغلب فال بینهای جهان نیز به وی مراجعه کرده و از پیشگویی های وی بهره می بردند. این شخص در سالهای پیری به ناگاه از کار فال بینی دست کشیده و انزوا را پیشه خود ساخت. او بعد از سالها معلوم نمود که هدف خاصی را در این نوع انزوا نشینی تعقیب می کرده است. او توانسته بود کتاب های ارزشمندی را به جهانیان تالیف  کرده و عرضه نماید. از جمله این کتاب ها می توان به کتاب کف بینی چیرو یا فال بر اساس خطوط دست اشاره کرد. برای دانلود رایگان کتابهای نایاب PDF کلیک کنید

دانلود کتاب کف بینی چیرو

آیا یادگیری کف بینی چیرو برای همه ممکن است؟

ناگفته نماند که چیرو فال بینی ساده و یا معمولی نبوده و تنها در مسایل عادی از جمله ازدواج و یا مسایل مالی و شغلی آینده نگری نمی کرد. در واقع آینده نگری و بیان آینده انسان ها برایش موهبتی بود که به طریقی برایش هدیه شده  و از مسیر چیزهایی را آشکار کرد که در زمان خود و بعد از آن نیز حیرت جهانیان را به خود جلب کرد.

او می گفت که هرکسی می تواند آینده نگر باشد.زیرا خداوند به انسان ها عقل و فراست داده و اگر انسان بتواند می تواند از طریق همین عقل و جهاز مختلف آن مسیر زندگیش را آنگونه که امروز شروع کرده، در آینده تشخیص دهد.

او پس از اینکه کار و اهدافش را آشکار کرد، مشخص نمود که سالیان سال گرچه در خدمت به مردم و از طری بیان آینده آنها تلاش نموده است، خود اقناع نشده و آنرا دلیلی بر خدمت واقعی به مردم نشمرده بود. چیرو می دانست که به پایان خط رسیده و دیگر عمری برایش باقی نیست که خود را تنها در راستای بیان آینده وقف نماید و بدین جهت در صدد آن بود که به نحوی آنچه را که در نظرش بود برای همیشه برای آیندگان به یادگار بگذارد.

 

نمونه ای از مطالب کتاب کف بینی چیرو

خط سلامتی از زیر انگشت کوچک شروع شده و خود را آشکار می نماید. ادامه این خط به سمت وسط کف دست بوده و از آنجا تا خط حیات یا عمر ادامه می یابد.

کف بینی چیرو

 

اگر خط عمر و زندگی اطراف انگشت شست را به صورت زنجیری احاطه کرده باشد و خط صحت و سلامتی نیز ضعیف و منقطع دیده شود، نشان از ضعف بنیه و ناتوانی جسمانی فرد دارد.

چنین انسانی تا پایان عمر مسلما با انواع بیماری دست به گریبان خواهد بود

کف بینی و فال بینی از روی کف دست چیروکف بینی و فال بینی از روی کف دست چیرو

تشخیص سن افراد به روش کف بینی

تشخیص سن افراد به روش کف بینی چیرو

 





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: